Nollning

Aa asså de blev mycket roligare än vad jag hade trott, haha skratta så sjukt mkt. Men iaf så gjorde vi helt knäppa saker som att leka hund mitt på stan, sjunga så högt vi kunde på biblioteket, fria till helt random folk, jaga cyklister, dansa inne i skrapan, krypa runt på Ica och massa sånt. Som typ avslutning tvinga dom på oss sopsäckar och blöjor på huvudet, vi skulle tydligen bada i svartån. Haha vi såg helt sjuka ut, typ 70 pers som kommer trallandes med blöjor på huvet. Och de va ganska kallt i vattnet, fast va ju iofs frivilligt men klart man ska görat, liksom är inte alla dagar man får bada i ån med en blöja;) verkligen minnen för livet! Haha men man blev sjukt trött så måste verkligen sova nu, ska bli helt underbart att få sova ut imorn. Dröm sööt, känner på mig att jag kommer drömma skumma drömmar efter de här...godnatt babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0