Tiden springer ifrån mig

Kan nån va gullig och berätta för mig vart tiden tog vägen?! Den här sommaren har bara sprungit ifrån mig, hinner inte med, usch. Vill vara 8 år igen, då en vecka var en evighet. Nu känns som en vecka som en dag, och jag är bara 16, tänk va snabbt tiden måste gå när man är typ 44..kommer man ens hinna leva?:s Jaja de löser sig säkert, lite onödigt att oroa sig för de nu liksom, är ett tag kvar tills man fyller 44;) Har iaf lite panik över att börja gymnasiet, de är ju där allt blir seriöst. Men ska samtidigt bli spännande att börja på ny skola och träffa nytt folk, en ny start och ett nytt tillfälle att verkligen utvecklas.
Nu blir de att mysa framför tvn, men först en dusch, inte lukta usch och ha högt i kurs för de är glaaaassiiigt;) hahaha kommer ni ihåg den? Gammla goda tider de;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0