Saankta luuciaa...lalalllallaa

Sitter ensam hemma efter en sjukt mysig och julig helg. I fredags kom älskling hit och vi baka pepparkakshus och såklart sängen resten av natten och morgonen. På lördagen åkte vi ner på stan där vi träffa linnea johanna och michaela, sen stack vi tjejer hem till elli för att ha typ julmys, bytte julklappar och baka jätte fina pepparkakor haha. Vid typ tre träffa jag philip igen sen åkte vi hem och fixade oss till lucian. Va så sjukt nervös men gick ganska bra, förutom att jag typ hitta på en egen dikt hahah men vafan, bättre att de är lite annorlunda liksom ;) iaf stolt att jag våga, nått man bara måste göra om man får chansen, minne för livet. Nu ligger plugget framför mig och tror dom vill att jag ska göra nått med dom, så får väl börja, hajdooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0