Misslyckad dag...

Äntligen hemma från en ganska misslyckad dag på stan. Fatta inte va jag skulle ner dit och göra egentligen förutom att hämta min kamera på pappas jobb, fast de gick absolut inte eftersom han hade "glömt" den hemma..typiskt pappa. Så bestämde mig för att va lite duktig och gå till bibloteket och plugga istället, men då kunde jag inte koncentrera mig för att de satt en jätte irriterande gubbe bredvid mig och smaska på massa godis, och han luktade läskigt..haha men för att göra mig lite gladare gick jag och köpte kläder, två söta kjolar och en
halsduk. Kommer kanske bilder senare om pappa kommer ihåg min kamera imorn...

Får bli lite söta bilder på Lisa&Emelie istället

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0