Pirrigt värre

Har inte hunnit blogga försen nu, har fixat mig tills ikväll då jag ska träffa Lisa, Nicklas&David. Vi ska typ ha myskväll med film och tacos, ska bli jätte kul men börjar bli lite pirrig, David är skit söt och Nicklas har jag aldrig träffat men han verkar snäll. Haha kommer säkert virra runt som vanligt men de kommer bli bra.. Ska snart ta bussen ner till stan och träffa Lisa, vi ska hämta min saknade kamera, köpa lite grejer och typ lämna tillbaka en bok på biblioteket. Men vi får se vad kvällen har att erbjuda, de stog i mitt typ horoskop att jag kommer börja lära känna en person bättre och de kommer leda till en spännande resa i kärlekens tecken..ska bli spännande att se om de stämmer. Men måste gå till bussen, kommer förhoppningsvis massa bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0