Hinner inte

Har bara inte orkat blogga tidigare, har varit så mkt så jag hann inte igår. Va på typ duvan sen direkt på sista utvecklingssamtalet innan resan till gymnasiet börjar, skit sorgligt..vill inte lämna min handledare!! Han är bästa och har verkligen hjälpt mig att utvecklas, har alltid känt att jag kan berätta om de är nått som har hänt för honom. Satt med gråten i helsen vid vissa tillfällen..men de kommer gå bra de här. Idag har jag iaf varit med Emelie, vi typ greja lite, skratta som vanligt, vi är verkligen så normala..men vi har kul så de spelar ju ingen roll. Men nu ska jag göra nått test om hur mobilberoende man är, kommer nog inte gå bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0