Söt pappa i bil

Hemma från en ganska lugn dag i skolan med so, spanska, fysik och showgrejsimojs. Som vanligt hade jag och Emelie lika roligt på fysiken, skulle kolla på film men vi rita på varann ist, mkt roligare ju. Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mkt tills jag och mamma åkte för att handla lite mat och så. Såg min pappa i en bil btw, han såg jätte liten ut, och så vinka han sådär gulligt, sötste pappan i världen. Haha säger bara "Please don`t eat my banana. " Haha pappa fattar. Nu börjar de iaf lukta mat så ska gå och äta.


  

Kommentarer
Postat av: Pappa "Please don`t eat my banana"

Äntligen omnämnd. Känns underbart i själ och hjärta

Nedan webadress kanske kan roa dig en stund. Hysteriskt kul, enligt min ringa åsikt.



http://www.collegehumor.com/video:1930602



Älskar dig!

2010-03-16 @ 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0