Helgen

har varit bäst på alla sätt och vis! Fredagen va sjukt kulig. I lördags vakna jag upp hos johanna, lite sliten menmen värt de. Sen blev de att försöka ta sig hem till västerås vilket inte va de lättaste eftersom bussarna va konstig. Så jag och elli fick sitta och vänta i lilla heby i typ 2 timmar, fick iaf en gratis korv av korvgubben haha. kommer inte ihåg va vi gjorde i två timmar men fort gick de. efter en buss och tåg va vi hemma, typ vid 4 och då va jag rätt slut. Och igår va jag hemma hos philip, myspys! Vi gjorde lite olika saker, träffa hans kusin som va den sötaste i vääärlden! men älskar att vara hos han så de va en jätte braig dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0