You fill me with sunshine

Tröööttt! Fattar inte hur jag kan va så trött, inte gjort annat än legat i sängen hela tiden. Va hos philip igår och sov där, kolla på tv och tjocka oss, blev lite små konstigt men jättejätte mysigt ändå. Och idag gick vi typ på stan och så, myyspys. Haha kan typ inte röra mig, idrotten i fredags va sjuuk jobbig. Typ fysboxning elr vad det va. Ganska kul faktiskt, när det va över iaf haha;) Nu kollar jag på Det okända med max och niklas, läskigaste som finns! Ska jag snart gå och äta på bk sen blir det hem och ta det lugnt tror jag.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 15:26:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0