Du skulle bara våga....!

Seeg dag elr vad? Men ganska skönt egentligen, blir en fullspäckad vecka nu ju, läger och hela alltihoppa, men ska bli kuuuligt. Nått fel på mig kanske men längtar till skolan, förutom att gå upp tidigt då..men annars så är de kul, liksom träffa alla och så. Bättre de än att sitta hemma och uggla hehe, får inte ha tråkigt för då tänker jag bara på hur mycket  jag saknar min babe och då blir de deppigt värre! Så har förbjudit mig själv att ha tråkigt, haha smart tycker jag. Så asså sara du skulle bara våga ha tråkigt igen, okej?;) Menmen har kollat in mina måste ha skor ett tag nu, så snygga till hösten och perfekta att ha i vardagen liksom. Ska köpa dom så snart jag har fått pengar :D men nu blir de att krypa ner i sängen och mysa, hare bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0