Ett litet cpbarn här

Helt jävla sluuuut, seriöst tror jag är lite små sjuk menmen går över snart. Igår hann jag inte blogg eftersom jag va med Philip den söta, lika bäst som alltid. Vi satt och mös på Espresso House och drack oss feta på latte hihi. Idag så va de en ganska lugn dag i skolan, alla va typ jätte sega. hehe jag och lilla elli hade kul i kopiatorn, så söta. Och när jag sluta hann jag ta en snabb fika med linnea julia elli och dom, kladdkaka i mitt hjääärta!! Iaf så blev de att möta mamma sen och kolla på jacka, fick en från bikbok, tack sötis mamma:) träffa min vän lisa och drog med henne på en till fika hehe mitt liv elr vad? Aja sådärja, nu ska jag ta och dö lite grann, pusshej!


hahah cpgriiiis

Kommentarer
Postat av: emmi

hoppas du haft en fin dag :)

2010-09-03 @ 21:55:43
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0