I AM IN LOVE

Ligger och halvsover i soffan, ska masa mig till sängen istället, mycket mysigare. Och imorn kära vänner börjar jag trlalala 2!! wiii så skönt :D men tror jag måste till skolan lite tidigare och göra lite plugg, är ju en duktig flicka;) efter skolan blir de nog bara att åka hem och inte hamna på espresso house som idag...va de inte jag som skulle börja leva lite nyttigare haha? jaja de är skolans fel, elr nått...men ha en pysig natt puss!



You are the greatest part of me. I love you. Please dont leave me...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet gmn<3 finns för dej också<3 älskar dej min gummi pälski<3

2010-09-28 @ 16:53:12
URL: http://emeliesbloogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0