I laughed my pants off!

Hallihallå! Känner mig dålig...skulle plugga massa idag ju, har typ inte gjort nånting, ojojoj...iinte bra sara! Men ligger inte direkt efter i nått så de är ju bra. Kom iaf till skolan vid 11 kanske, och då skulle jag ju hinna med massor tills kl2 då lektionen börjar men vet inte vad som hände, känns som om jag har skrattat mig igenom dagen. Jaja får ta igen de nångång. Efter skolan så blev de espresso house hehe..fast den här gången med elli johanna och felicia mysigt va de och bara älskar deras kladdkaka, beroendeframkallande! Sen följde ellibelli med mig hem och vi gjorde nått, kommer inte ihåg vad haha. Nu ska jag fixa lite, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0