I`m a real skogsmulle..noot

Ska berätta lite om mina två dagar ute i skogen dåra, stället vi va på hette typ fjällnora ochva verkligen asmysigt! Vi sov typ 20st i ett stort tält som va helt omöjligt att få upp, haha höll typ på i två timmar..sen lekte vi konstiga lekar och lärde oss att göra upp eld och annvända spritköken eftersom vi va tvungna att laga all mat själva, gick väl sådär med maten menmen. Sen nästa dag efter en kall natt blev vi väkta äckligt tidigt och då skulle vi ut och springa typ 5km och sen paddla lika mycket typ. jag och elli va värsta teamet, hahah höll inte alls på att välta hela båten och skvätte inte alls vatten på allt och alla..absoluut inte;) På kvällen bada vi och satt vi lägerelden, skit mysigt. Gick också en spökvandring, haha shit va kul de va, gud asså äälskar att bli rädd! Blev iaf mycket roligare än vad jag hade tänkt mig, fast hade räckt med en natt i de inte så mysiga tälten. Nu har jag världens träningsverk i rumpan, haha? men någon riktig skogsmulle blev jag nog inte..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0