klant till kille man har haha, men älskar dig ♥

Men tjjaa, va ett tag sen va? men har haft fullt  upp tills nu när philip tog tåget hem, seriöst hatar de där jävla plingplonget som låter när ett tåg kommer till station! Idag har jag iaf myst med min sötnöt. vi gick även runt och kollade lite på stan och låg i parken och typ prata bort tiden. han hann också göra ett stort hål i min vägg hahah asså klaaant! han typ satte sig på min gardin som jag har framför sängen, den som jag råka riva tidigare...haha och sen ba PANG och de va ett hål i väggen haha. stackarn han va helt livrädd för att min pappa typ skulle va skit förbannad på han, naaw älskling då. haha men såg så jävla kul ut. Aja nu ska jag knarka dextro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0