Skogsmulle oohyes!

Ne nu jävlar, blev helt plötsligt skit taggad inför lägret efter lite snack med några, kommer nog bli askul. Nu ska jag fan ta över hela skogen och bli västa skogsmullen, hahah drömma kan man ju. men har typ packat klart och letat fram vantar och pappas mössa haha såå snygg..aja måsta bara ringa sötkorven snart, kommer typ inte kunna snacka med han på nästan 3 dagar, buhuhu! Men hoppas jag kan träffa han när jag kommer hem. Ska ta och skutta ner i ljuva sängen nu, måste ju va pigg om jag ska orka bära ner allt till skolan, kommer se ut som en jävla packåsna ju haha jaja vem bryr sig? Hörs om ett lååångt tag typ några dagar, om jag inte gått villse i skogen elr blivit upäten av nån björn hehe;) Pusselipussheeej!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0