Tältdöd

Nu är raggsockor och pyjamasen på plats, precis vad jag behöver. Fååår inte bli sjuk, ska ju träffa Ida imorn och var typ år sen vi sågs sist. men om jag inte blir sjuk nu kommer jag verkligen bli sjuk tills nästa helg, ska liksom tälta!:o haha fatta kallt de kommer vara, och vi planerar att bada så kommer nog bli sjuk. Jaja om jag inte skriver nått efter de så har jag nog frysit ihjäl hehe. Men ska bli kul att typ kampa med hela nya klassen, fast inte riktigt min grej men ändå fett mysigt. Iaf så prata jag med pälski för ett tag sen och asså tänker på dig gmn, finns här de vet du<3 Nu ska jag ta och göra mig frisk i sängen, sovgott alla söta!


Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw vad söt du är gmn<3 finns för dej också när som helst. Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta mina pälskisar<3

2010-09-03 @ 22:15:19
URL: http://ingersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0