L Y C K A

Haha åh är så lycklig! allt är bara perfekt! :D Inleder mitt liv som 17 på ett perfekt sätt, aa fyllde år igår kanske berättar va jag fick senare. Men så iaf har vi fått en hund som gör mig så glaad, hon är full med så mycket glädje och de smittar verkligen av sig! Sötaste hunden jag sett i hela mitt liv blir helt galeen haha. Men så första skoldagen idag, helt okej eftersom vi typ sluta 11. Då gick jag johnny o elli ut och gick med Selma sen följde elli med upp och så. Sen när hon åkte hem så mötte ag emelie och v drog till malmen och sola, riktigt skönt! Och nu sitter jag här och håller på att dööö av hunger! Haha och har försökt få tag på en präst för typ en skolgrej men alla dissar haha känns lite surt att bli dissad av en präst menmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0